Camping de Paal - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jennifer Kleine - WaarBenJij.nu Camping de Paal - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jennifer Kleine - WaarBenJij.nu

Camping de Paal

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

27 Oktober 2014 | Nederland, Helmond

bij deze is mijn stage bij camping de paal afgelopen maar wat heb ik er ongelooflijk veel geleerd.
heb er van 22 april tot 26 oktober stage gelopen (met tussendoor een paar dagen naar huis elke maand).
Nu is het eerst aftellen naar Disneyland , want Fleur en ik dachten we hebben hard gewerkt dus nu gaan we eerst genieten , het weekend voor dat we naar Tenerife gaan gaan we dus 3 dagen naar Disneyland!
Vanaf nu is het nog maar 27 dagen tot we vliegen naar Tenerife!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Ik ga hier het reisverslag over mijn stage in Tenerife plaatsen!

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 741
Totaal aantal bezoekers 1424

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 01 Mei 2015

Stage Tenerife

Landen bezocht: